Gula Cakery

By anakdenesor - Friday, September 06, 2019



Address:  
11, Jln Anggerik Aranda BG 31/BG, 40460 Shah Alam, Selangor

Hye peeps!

Gula Cakery is a child friendly cafe in Kota Kemuning, Selangor that offers fluffy cakes with over 150 original flavours (and counting). Its a good place to hang out and they provided an extra-large play area which comes complete with a playground set, books and toys in all shapes and sizes. So that mummy and daddy can eat peacefully while the kids entertain themselves.

Tada!!!
Soo yummy! So guys come and experience yourself!

  • Share:

You Might Also Like

14 Comments

  1. lama tak nampak..sedap tuuuu pasta nyeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha menyepi mencari ilham hahaha..hye cik sakura..aah sedap! sekejap je habis

      Delete
  2. comei kedainya, bila lah nk ke sana... jauh naw rasanya nk ke shah alam heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe yeake..klo jauh payah la sket..kne tggu cuti kan.kedai die simple je minimalist gitu

      Delete
  3. Comelnyaaa!! >_< Kalau nak bawak member spesis terlebih gula pun sesuai kot! heheheh :P

    ReplyDelete
  4. So cumil kedai nya. Btw, how are u? Lama tak updet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey dear..aah tu la bz nau lately ni..i'm good,how bout you?

      Delete
  5. bestnya tempat makan macam ini.. Anak-anak mesti suka..

    ReplyDelete
  6. omg nampak sedap pulak pasta tu. Rasa macam ada dengar nama cafe ni. Sebab haritu ada saja jenjalan dekat Setia Alam nak cari tempat best nak mengopi. Rasanya cafe ada keluar dekat carian saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala tqa..kalau da smpai setia alam tu rojer rojer la..boleh lepak..yang ni dekat shah alam..jauh kedalam tu.

      Delete