AKU

by - Thursday, July 26, 2018


Tidak semua yang kita inginkan terjadi....
Apa kau ingat kau hidup di alam fantasi?
Bagai pertemuan orang gaji dengan putera raja diakhiri dengan perkahwinan lalu penamatnya happily ever after...atau juga kau teperangkap dalam castle dan diselamatkan oleh putera raja..love at first sight?wahhhh indah kalau benar wujudnya..
Sudahlah..pujuk hati kau...

Aku juga pernah dihadiahkan dengan kekecewaan..
Rasanya?
Nikmat,
Tergores,
Remuk
Dan
Berdarah

#swingmood
#berpuisi
#nukilanku

*2nd part tu cilok dr internet..sbb sama situasi..credit to owner..

You May Also Like

22 Comments

  1. Semoga dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  2. Petang tadi tangan pakcik pun luka dan berdarah.
    Kena patuk ayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uihh awat lagu tu..ganas nau ayam tu..sakit laa

      Delete
  3. aduh... akak pun selalu dh berdarah sampaikan xde perasaan... apa pun smg sis tabah k...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah yeake sis..same la kite..jgn perasaab tu jd beku dah la..

      Delete
  4. jangan sedih2 ya.. semuanya ada hikmah lambat cepat saja kita sedar.
    semoga semua baik2 saja =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeala..kadang masa ni kite pertikaikan semua..sbb tak nmpk hikmah..nnti masa depan,otak da rational..bru nmpk semua kan

      Delete
  5. suka.
    duka.
    ada hikmah nyer,nurul.
    stay strong :)

    ReplyDelete
  6. xpa.. kuatkan semangat. Allah x uji hambaNya melebihi kemampuan mereka. semoga dipermudahkan segala urusan k. :)

    terima kasih
    http://ejulz.blogspot.com/2018/08/senarai-pengomen-tegar-jun-2018.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah..masih bertahan..wah still ade dalam list...terharu haha

      Delete
  7. take care sis...jangan stress2 okey...hugs...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hugs too sob sob tu la die..kne cari bende lain utk hilangkan stress

      Delete
  8. Akak x pandai berpuisi, but I hope you're doing well. Hidup ni penuh dgn pancaroba, bila rasa stres, just take a step back and doa byk2 semoga diberi hidayah on how to tackle the issue. All the best ya. ;)

    ReplyDelete
  9. sabar la ye.. sebelum timbulnya pelangi, akan ada guruh dan hujann.. ada hikmahh di sebalik semua ini.. meh baca blog kartun saya..harap boleh menggumbirakan kamu

    https://aliefmuncung.blogspot.com/2018/07/kehidupan-hantu-di-dunia-hantu.html
    https://aliefmuncung.blogspot.com/2018/07/alkisah-pada-abad-ke-20-wujud-seorang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la tak selalunya berada diatas kan..betul ada hikmahnya..psss btw kelaka blog kamu

      Delete
  10. Wuishh deepnyaa sister! :') Hana pun nak buat sesi luahan perasaan jugaklah! Hehe salam Aidil adha AD!! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah deep sgt tetibe kikikiki..hhaha silakan..boleh je hana

      Delete