Presentation lelaki VS perempuan

Tuesday, October 20, 2015
Olla,
Selepas seminggu bercuti,I'm back! Hahaha..ya ampun..lama x update blog ni..hahaha..maap la beta bz sgt...okie mmg cliche sgt..hahahah..giler pnjg lebar mukadimah..
Kadang kadang aku hairan...kenapa lelaki masa presentation bgus..padahal xnampk pon die study..nak ckp jenis buat keje awal tak jugak...esok nk present malam tu la baru terkial kial nk buat slide..tp bile present,muka toye,hati kering, bile tye soalan..okei je jawap..pelik kan..kekadang diaorg tak beriya pon tp still tiptop..


Kalo perempuan pulak nk present kompem cuak,gelabah ayam..lagi lagi klo aku,klo bce slide tu asenye laju kemain..habis tanda koma men langgar je..nebes punya pasal..hahaha..pastu siap bg soalan siap3 kat kwn suruh tye lepas present..hahaha nnti bile depa tye da ade jawapan..hebat x permainan kak kat situ..hahahah..alaa kate nak markah lebih..ni dinamakan teamwork.



aku masih hairan..weh heran sgt..ade sesape bole bg jawapan?heeeeeee

16 comments:

  1. lelaki ini len skit..

    tringt time study dlu..huhu

    ReplyDelete
  2. Belum lg yg baca slide sebijik2 dengan suara baru bgun tido. Alahai. Huhuhu

    ReplyDelete
  3. Mungkin org perempuan masih mempunyai sifat pemalu sebab tue gelabah semacam.. Lelaki pulak memang dah ditentukan untuk menjadi khalifah sebab tue mereka berani.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cewahhh tu dia..depa jns cool..x gelabah kan

      Delete
  4. semoga berjaya dgn presentation tuu ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah mana ade present...teringat dolu-dolu jer

      Delete
  5. Singgah sini...awak, saya tag nama awak yea...

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2015/11/segmen-join-bloglist-ain-bulan-nov-dis.html

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum, selamat pagi... :D Singgah di sini sambil jalan2..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.